Adressi homoseksuaalien verenluovutuskieltoa vastaan.

Riina Laaksonen

/ #19

17.03.2007 11:20

Kun en ollut lukenut kommentteja ja allekirjoitin niin sanoin vain: Kaikki ovat samanarvoisia.

Huhhuh, onpa ihmiset naiiveja ja onnettoman sivistymättömiä. Ikäväkseni huomasin että suurin osa miehistä jotka kammoavat homoja ovat "landelta"...

Jos sinulla on tietokone ja netti niin opiskeleppa jotakin yleissivistykseen liittyvää ja kieltäydy mielummin paljon pahemmista asioista kuin siitä mitä verta sinulle sairaalassa annettaisiin.
Itsesuojeluvaisto antaa ihmiselle kumman hyväksymiskeinon ottaa vastaan mitä tahansa hoitokienoa kunhan ne estävät kuolemasi. Ja mitä jos olisit ollut onnettomuudessa ja tajuttomana/koomassa ollessasi sinulle olisi annettu verta? Tekisitkö itsemurhan kun saisit tietää sinulle tehdystä verensiirrosta koska se saattaisi olla "homoverta". Niinpä, ota järki käteen ja ymmärrä ettei sillä ole mitään merkitystä kenestä se on tullut.

Kuinka lukuisat kerrat olen tavannut heteromiehiä jotka kondomia tarjottaessa sanovat minulle ihmetyksensekaisella äänellä: "Ei minulla mitään tauteja ole...?"
Juurikin niin, oletteko koskaan ajatelleet naisella voivan olla jotakin? Hienoa jos pidätte naissukupuolta puhtaana ja neitseellisenä, kiitos.
Minulla on jopa naispuolisia ystäviä jotka eivät uskalla mennä hiv-testiin kun pelkäävät tulosta. Ja kuitenkin harrastavat suojaamatonta seksiä. Miettikääpä sitäkin.

En usko meillä olevan ongelmaa "vääristä" verenluovuttajista koska siitä ei makseta sinulle muuten kuin saamallasi hyvällä mielellä. Jos siitä saisi rahallisen korvauksen houkuttelisi se luovuttajia fuskaamaan. Nyt uskon kaikkien luovuttajien olevan jossain määrin fiksuja ihmisiä eivätkä ehdointahdoin mene luovuttamaan jos luulevat olevansa riskialttiita.