Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Pänniintynyt
Vieras

/ #268 Just....

29.09.2010 08:53

Ite olen sitä mieltä että suomi ei tarvitse 200 kansanedustajaa tyhjää toimittamaan. Ensinnäkin luvun vois puolittaa ja valita porukka ihan kansan keskuudesta, jotka olisivat ihan tavallisia töissä käyviä ihmisiä ja kävisivät ainoastaan kokouksissa kokouspalkkiolla jos jotain tärkeetä päätettävää olisi. Ei tässä nyky toiminnassa oo mitään järkee. Ajatellaan nyt vaikka rikollisuutta. Miten ihmeessä täällä voi saada rikollisuuden pienentymään jos hallintoporras on täynnä rikollisia... tai jos ei rikollisia niin todellisia kusettajia antamassa kansalle hyvää esimerkkiä. Köyhemmiltä viedään rahat ja lapsilta vähennetään kokoajan aktiviteettejä muka säästösyiden nojalla. Kuitenkin olis varaa sit nostaa kansanedustajien palkkaa. sanon vaan että ennen vanhaan kansa olis saattanut harkita kättä pidempään tarttumista ja jos asiat näin tästä vielä pahenee niin ei kai se niin huono asia nykyaikanakaan olis. Voisivat oikeesti hieman ajatella kansalaisiaan. niitä hiton 200 pellee ei olis ilman meitä.