Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä

Pipo Tiukalla

/ #48

19.03.2007 18:20

Antti Jalliko on kai sitten myös sitä mieltä, että koska muutama idiootti koiranomistaja antaa koiransa sontia ihmisten pihoille ja hoidetuille nurmialueille, niin tokihan me kaikki voimme käyttää koiramme kakalla samoissa paikoissa. Turha valittaa, joku kuitenkin paskottaa koiransa siinä, miksipä minäkään tekisin toisin. Eihän sillä mikään muutu, että niistä haisevista läjistä valitetaan, vaaditaan lisää roskiksia katujen risteyksiin ja valistetaan ihmisiä siitä kuinka koirankakkapussi toimii.

Täysin turha valittaa.

Ja mitä omiin ekologisiin valintoihimme tulee, ei ajattelutavassasi ole pienintäkään järkeä. Jos kodissani on energiansäästölamput, mutta käytän kuitenkin sähköä, on mukamas aivan sama vaikkei säästölamppuja olisi. Tai jos kierrätän vain paperin, lasin ja biojätteet voisin samantien lopettaa koko homman, koska en kierrätä metallia ja muovia. Kyllä, aivan, niinhän se menee. Jos ei ole TÄYDELLINEN joka suhteessa, on aivan sama yrittää tehdä MITÄÄN minkään eteen.

Toivon kaltaisillesi kyvyttömyyden lisääntyä.