Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vettä myllyyn
Vieras

/ #1271

01.10.2010 09:15

Voi itku ja kyynel meidän duunareiden kanssa. Kyllä me tehdään niin helvetin korvaamatonta työtä, ei sitä voi kukaan korvata... Paitsi esim facebookissa järjestetty opiskelijoista ja muista työväkiläisistä koostuva porukka joka meni viime keväänä töihin mukakorvaamattomien satamatyöntekijöiden tilalle.

Me emme ole korvaamattomia. Olemme peruskarjaa. Jos emme työtä tee, niin kyllä sen joku pystyy tekemään, yksinkertaista työtä (joka ei välttämättä vaadi koulutusta) pystyy tekemään 90% Suomen terveestä kansasta.

Kyllä, olen itse duunari myös.

Kansanedustajat eivät ole niin helposti korvattavissa. Eikä ole yritysjohtajatkaan. Vai osaatko kertoa nyt miten ensi vuoden tulokseen tehdään 5% nousu? Kahvihuoneessa räkättämällä se ei tule. Eikä muutenkaan munia räpläämällä.

Ja sitäpaitsi kun elämme maassa jossa KAIKILLA, siis aivan kaikilla on vapaus opiskella ilmaiseksi, kouluttautua, perustaa yritys 65€:lla niin miksi helvetissä itkemme ja vertaamme opintotukien määrää kansanedustajien palkkaan. Meillä kaikilla on mahdollisuus päästä kansanedustajiksi, lääkäreiksi ja johtajiksi. Tiedämme heidän palkkansa mutta silti teemme duunarihommia ja oletamme että meidän työ on yhtä tärkeää kuin valtiomiesten. Ei se valitettavasti ole.

Älä itke. Tiedät mistä sitä rahaa saa. Mene sinne. Jos ei huvita niin niele tappiosi.