Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Eveliina Peltonen
Vieras

/ #1891 Järjetöntä

07.10.2010 18:54

Nuoren ihmisen äänenä sanon että aivan järjetöntä tuollainen! itse yritän istua koulunpenkillä saadakseni ammatin josta tienaan tulevaisuudessa elantoni! Jo muutenkin todella pitkien opiskeluaikojen takia se tulee olemaan työn ja tuskan takana. Ja mitä tekee eduskunta istuu kokouksissa, eikä saa mitään aikaan! JA SEN LISÄKSI kaikki eivät edes ole kokouksissa paikalla ja keräävät silti itselleen kunnon potin! On se niin helvetin hyvä että köyhyyttä pyritään estämään mutta päätöksen tekijät ovat niin ahneita että halutaan itselle se 8.1% palkankorotus, siitä että istutaan ja homehdutaan täysistunnoissa täysin turhanpanttina. Ja sitten kun ollaan viruttu siellä se kaksi vuotta niin sitten voikin jäädä hyvin eläkkeelle korkean eläkkeen vuoksi! olen varma että myös muut opiskelijat sanovat sanottavansa tähän asiaan. Kyllä tällä perusteella jää minulta äänestämättä kun kohta siihen ikään tulen.