Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #346 Re: sori nyt vaan mut..

12.10.2010 09:55

#6: Sivula - sori nyt vaan mut..

Tässä keskusteltais nyt  sukupuolineutraalista avioliitosta... ja et onks se ainut ja oikea ratkasu tähän kaikkeen..?? KAIKKIEN KANALTA???

Itseeni ainakin loukkaisi se, koska avioliitto on mulle pyhä asia!  silläkö nyt ei sit ollutkaa väliä?

Itse nostit mielenkiintosia kantoja esille.. kuten seuraavia...vaikkakaan eivät liity tähän asiaan sinänsä mitenkään??? kukaa oo helvetistä puhunu.. tms..

"eikö Jumala rakasta homoseksuaaleja?

joutuvatko homoseksuaalit helvettiin?

mitä näitä liittoja vastustavat luulevat saavuttavansa tällä?

taivaspaikanko, tuomitsemalla lähimmäisiään?

rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi..

toivon ymmärrystä, avarakatseisuutta, rohkeutta ja voimaa kaikille teille.

kuunnelkaa sisintänne, omaatuntoanne..älkää piiloutuko minkään taakse..

Jumaluus on meissä kaikissa ja kaikkialla..

siunausta..all you need is love!" -hassua että puhut taivaspaikasta ja et Jumala on kaikkialla, etkä tiedä miten taivaspaikka saadaaan... voi voi.

Lisäksi kommenttisi on yksipuolinen ja ristiriitainen. "rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi.." vaadit tätä.. heteroiltako? mutta toisinpäin se ei myöskään toimi?

HAhahahah! niin että kirkkoon vaan astellen toisten varpaille ja kyynärpää taktiikalla.. !!!

JUST. eipä taida sukupuolineutraalia avioliittoa ajavat paljon KUNNIOITTAA JA RAKASTAA LÄHIMMÄISTÄ.. kun yrittävät TUHOTA toisille tärkeän asian.  ajaa vaan omia etuja, vaikka samat "Oikeudet" on jo suomes kaikille tarjolla.. MUTTA SEHÄN EI RIITÄ! mut sit on se et suurin osa asiaa ajavista EI EDES MUUTEN (varsinkaan aktiivisesti) KÄY KIRKOSSA.. "haluavat vaan ne kirkkohäät, ku muutkin saa".. (pelkästä kateudesta???) huoh..Niin miksi pitää siellä käyvien / aktiivisesti toimivien (myös vapaaehtoisten), joille avioliitto on pyhä.. ni yrittää kaataa se! en ymmärrä! perustakaa oma "kirkko". kiitos.