Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

sanna ahvenkoski
Vieras

/ #42 allekirjoitin välittömästi

19.10.2010 16:33

En lukenut noita #24 kommaa vielä, joten pahoittelen jos tulen toistaneeksi asioita omassa kommentissani....
Kysymyksessä nyt asia jota minun mielestäni on aivan turha suotta hankaloittaa ja vaikeuttaa. Kun asiaa ns pallotellaan riipin raapin ja aletaan miettiä syntyjä syviä niin johan siinä kusessa ollaan.
Jos joku vaatii tarkennuksen sanaam pedofiili niin siitä sitten vaan, tuon nyt kansa ymmärtää ja sitä käytetään puhekielessä sairaasta aikuisesta joka kohdistaa tekosensa alaikäiseen lapseen..... minulle ok jos joku haluaa keskittyä saivarteluun ja uuden sanan lanseeraukseen tai tarkennuksiin tai muutoin pilkun sellaiseeseen..
Mutta eikö tärkeämpää olisi saada tuo pointtina oleva tietokanta aikaiseksi.
Itse 100% sitä mieltä että se tarvitaan.
Äitinä voin suojella jälkikasvuani monelta vaaralta, josta tiedän.Miten suojelen häntä tässä asiassa. Sanonko että kaikki miehet ovat vaarallisia (tyttölapsen äitinä)että jokainen mies on potentiaalinen pedofiili.. mitä vielä..
Rekisteri kuntoon. Jos henkilö on tuomittu pedofiili on kunnon kansalaisilla oikeus suojella lapsiaan vaaratekijältä. Yksi kommentti vielä.. Tuo saamarin hyysäys ja hyssyttely niin hanurista. "ymmärtää ja tunnistaa ja hoitaa" VOI VEE Veronmaksajan rahoilla siis suojellaan ja yritetään "hoitaa/parantaa" rikollisia, jotka tulisi sulkea ja eristää yhteiskunnasta, sulkea vankilaan ja ehkä unohtaa sinne..