Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #464 Re: Re: Jos ei ole uskoa, sitä vain ei ole silloin.

24.10.2010 00:01

#463: Salatut elämät on mitä on ja se mitä TV:stä tulee ja mitä lasten annetaan katsoa ei ole TV-yhtiöiden vastuulla vaan mielestäni vanhempien..

Vanhempien tulee katsoa perään. Ihanteellista olisi, kun vanhemmat olisivat kotona, mutta suurella osalla on töitä ja kun koulut säästää iltapäiväkerhotoiminnasta, on lapsia TV:n ääressä.

Emme elä ihanneyhteiskunnassa ja lasten on kasvettava tässä ympäristössä jonka luomme. Nyt näyttää, että kirkkokin haluaa seksualisoitua. Ehkä kohta säilyttääkseen jäsenensä löytyy jostain Helsingin seurakunnasta parinvaihtoilta, jossa pappi neuvoo kuinka se on eettisesti oikein. Nuorten toimintaan lähdetään varmaan ottamaan mallia sinkkujärjestöiltä. Voi kyllä ne on vanhoillisia ja fundamentalisteja, jotka eivät ymmärrä tätä muuttuvaa kirkkoa. Ehkä tuon jälkeen palaan kirkkoon, kun joku huomaa SM messussa, että Raamattu on Jumalan sana ja synnyttää uuden aallon.

Pysyn kirkossa, koska en usko pohjanoteerauksen etenevän kirkon ylimmältä tasolta, vaan piispatkin palautetaan ruotuun. Jos niin ei käy, pitää etsiä seurakunta, jossa Pyhä Henki edelleen vaikuttaa. Onko anglikaaneja Suomessa?

PS. En olisi uskonut, että vielä tulee päivä, jolloin piispa on mukana kirkkojärjestystä vastustavassa mielenosoituksessa homojen kera. Kylteistä päätellen joitain foobikoita ajavat ulos kirkosta. Itse poden kovaa hedonistipiispafobiaa, eli koskee varmasti minuakin.