Elämänkatsomustieto vapaasti valittavaksi

Vieras

/ #48 yli 2000 vuotta vanha tarua saa nyt loppua

24.10.2010 16:42

säälipisteitä uskonnoista ei tarvita. Humpuukia koko homma ja vielä rahastetaan niillä. Samma på svenska. Olen Munsalasta kotoisin ja tunnen Munsalan sosialismin hyvin ja myös suvatsevuutta sekä pasifistisen kultuurin opinpoikana olin. Isäni ja isoisäni vapaa-ajattelija liiton jäsenä kertoi ja kirjoitti usein minulla tarinat elämästä. Kaikilla on oikeus tunnustaa mutta pakkopaska ei saa työntää kenellekkään.
Hitler kertoi omat ,samoin Stalin,niin Buch,it, niin kaikki muut vallanhimoiset. Pakko rukoukset pois kouluista ja heti. Ei uskonto antaa leipää jos et teeskentelee uskovaiseksi tai ehkä kohtalonlapsena liityt jonakin päivänä lahkoon. Isäni joka maksoi kirkollisverona kennelyhdistyksen liiketoiminnen kautta ei saanut tuoda 61 koiraa joulumessuun vaikka koirat oli maksanut kirkollisveron tietämäättä. Koirat olivat kilttejä ja sisäsiistejä. Tänään SIUNATAAN elukoita kirkoissa pellepuvuissa sanoisin jossakin.
Olen ruotsinkielinen eläkeläinen ja oppinut suomenkieleni aikuisena. Miksi minulla on täysin suomenkielinen etu ja sukunimi on minun oman isän syy.
terv roksanen