Pro Virranpuisto

Sari Kangaskokko
Adressin tekijä

/ #23 Kateus-kortti pöydässä - mitä seuraavaksi?

05.02.2012 16:33

Voihan se olla että kaikki melkein 200 adressin allekirjoittanutta ovat kateellisia mahdolliselle tulevalle kerrostalo-osakkeenomistajalle, mene ja tiedä.
Allekirjoittaneiden joukossa on myös heitä, joilla on omakotitalo joten ovatko hekin kateellisia? Heidän motiivinsa Virranpuiston suojelemiseksi ovat oletettavasti paljon vilpittömämmät kuin minun, joka asun vuokralla?

Olen todella iloinen että Iisalmesta löytyy vielä ihmisiä, jotka ovat valmiita puolustamaan luonnonvaraista puistoa.
En sano sitä, että hankkeen puolestapuhujat ovat sysimustia sielultaan mutta hieman häiritsee tämä innokkuus tuhota jotain mitä emme saisi ikinä takaisin.

Se mitä kellä tahansa muulla on, ei ole ainakaan minulta pois.
Tai itseasiassa kun asiaa miettii tarkemmin: rakennushankkeen toteutuessa kotini lähellä oleva kaunis puisto olisi poissa, se olisi joillakin muilla, poissa minulta ja monilta muilta. Niin, minäkin asun virran läheisyydessä ja Virranpuisto on kesäisin ollut oma, rauhallinen retriittini maailman melskeestä.

Sankarinkadulla on ollut asuntoja myytävänä moniakin viimeisen puolen vuoden aikana. Tarjontaa löytyy Sankarinkadun molemmin puolin. Että jos mielii kotia Virran ääreltä, sellaisia on jo. Netti on täynnä asuntojen myynti-ilmoituksia, suosittelen tutustumaan tarjontaan.