Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #482 Re: Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

29.10.2010 07:41

#15: Lakana82 - Miksi kukaan ei puhu lasten edusta?

Olisin mielelläni kokenut sen. Elämäni voisi olla erilaista toki, mutta ainakin olisin elänyt tietäen, että olin haluttu rakastettu ja toivottu. Liian monta kertaa olen kuullut maailman ikävimmän lauseen "Sinä olit pelkkä vahinkolapsi!" Siinäpä vasta hieno ja mukava malli lapselle... Olisihan saattanut eteen tulla myös hankalia paikkoja, kun maailmassa on vielä suppeakatseisia ihmisiä, jotka edelleen haluavat roolittaa lapsensa sukupuolirooleihin. Ajatteles, jos jokainen vanhempi kasvattaisi lapsensa arvostamaan toisia ihmisiä IHMISINÄ eikä miehinä ja naisina, kohtelemaan toisia ihmisiä kunnioittavasti, erottaamaan oikean väärästä ja olemaan mieleltään avoin. Muita perusasioita unohtamatta tietenkään. Ja tunnen kyllä useitakin erittäin hienoja ja fiksuja ihmisiä, jotka ovat eläneet ilman isää tai äitiä koko elämänsä. Onko tilanne jotenkin erilainen heidän kohdallaan, vaikka toinen malleista puuttuukin? Ovatko he nyt sitten jotenkin huonompia ihmisiä kuin he, joilla on ollut molemmat mallit paikalla?