Kieltäkää kasvissyönti

Milla

/ #121 Tuota noin...

13.02.2012 18:29

Annetaan ihmisten syödä mitä haluavat syödä, jookos? Mitä haittaa sitten voi olla siitä, ettei vaikka halua syödä lihaa? Itse en syö lihaa, mutta kananmunaa, maitotuotteita ja kalaa kyllä. Lihan jätin pois ensinnäkin siksi, miten lihoiksi meneviä eläimiä kohdellaan. Se oli mielestäni äärettömän hyvä syy lopettaa lihan syönti, sillä jonkin sortin eläinrääkkäystä sekin mielestäni on. Tästä asiasta voidaan toki olla monta mieltä ja tilat ovat monessa paikassa niin eritasoiset... Mutta harvoinhan sitä tulee mentyä johonkin katsomaan, miten ne lehmät tai siat siellä jossain oleilevat. En ole katunut hetkeäkään päätöstä ruveta kasvissyöjäksi ja oletettavasti pysyn tässä päätöksessä hautaani asti, kuten perhe muutenkin. Suosittelen kasvissyöntiä kaikille oikein lämpimästi. Mielestäni maailmassa on tuhansia pahempiakin asioita kuin kasvissyönti. Mutta tietenkin on kiva huomata, ettei joillain ole mitään muita murheita kuin se, että jotkut ihmiset eivät syö lihaa.