tekö heikompien asialla?

/ #41 Re:

17.02.2012 19:23

#20: -

En yleensä näihin viesteihin kommentoi, mutta pakko sanoa yksi asian tohon Raamattuun vetoamiseen: toisen käden tieto ei ole oikeaa tietoa! Jos "kaveri kertoi" tai "wikipediassa luki" että Raamatussa sanotaan, kannattaa muistaa ettei se aina pidä paikkaansa.

Raamatussa ei ensinnäkään kehoteta pitämään orjia. Kerrohan paikka, koska olen lukenut uskovana kristittynä OIKEASTI Raamatun ja sieltä en tuollaista ole löytänyt.  Toisekseen Uuteen Testamenttiin uskovat (kristittyjä siis) eivät saa toimeenpanna tuomioita. Jumala on jo Jeesuksessa kantanut tuomiot, joten ketään ei tule Vanhan Testamentin ohjeiden mukaan "rankaista". Kuka ikinä menee kivittämään toisen, asettuu Jumalan asemaan ja tuomitsee toisen, vaikka Raamattu sen kieltää. Raamatussa EI myöskään sanota että vaimon pitäisi elää hellan ja nyrkin välissä. Siellä kyllä kehoitetaan aviopareja kunnioittamaan kilvan toisiaan. Miehellä ei myöskään Raamatun mukaan saa olla useampia vaimoja. Raamatussa on kyllä kertomuksia miehistä, joilla näitä puolisoita oli. Ei se siitä hyväksyttävää silti tee.  Kerrotaanhan Raamatussa muistakin synneistä, esim. siitä että Daavid murhasi ihastuksen kohteensa puolison. Ei siitä tarvi silti johtopäätöstä tehdä että se on oikein? Ei taida kukaan oikeasti tehdä, jos ei halua leikkiä "nokkelaa"...

Jos haluat oikeasti tuomita Raamatun sekavia ohjeita antavana kirjana, niin suosittelen oikeasti lukemaan sitä. En tarkota nettipalstojen enkä wikipedian lukemista aiheesta. Voit jopa hämmästyä, miten looginen Raamattu todella on.

Ja sinäkö todella kehotat muita lähdekritiikkiin? Kun itsekin tunnut puhuvan valtavalla asiantuntijalla Raamatusta, tietämättä siitä ensimmäistäkään asiaa. Hmmm..

Homoseksuaalisten vanhempien vaikutuksista lasten kehitykseen ei ole juuri tehty minkäänlaista kunnollista tutkimusta. Seta ry:n omia tutkimuksia kukaan tuskin ottaa todesta? Paitsi setalaiset tietenkin itse.... Minun puolestani on aivan se ja sama mitä aikuiset ihmiset tekevät kodissaan. Jos haluavat elää "avioliitossa", niin siitä vaan. Jumala ei sitä kuitenkaan siunaa ja toivottavasti ei koskaan kirkotkaan.

Lapsia sen sijaan ei pidä sotkea aikuisten sotiin. Lapset eivät ole sosiaalisen aseman tai "tasa-arvon" pönkittäjiä. He ovat eläviä ihmisiä, joille kaikille pitää taata samanlaiset mahdollisuudet kasvaa tässä yhteiskunnassa. Olen myös ihan samalla lailla yksinhuoltajien adoptioita vastaan! Kertoo mielestäni jotain tästä homoagendasta, kun heistä kukaan ei pidä todella heikkojen ääntä esillä. Esimerkiksi lasten. Kaikki "suvaitsevaiset" kuitenkin meuhkaavat homoseksuaalien oikeuksista, vaikka he ovat usein koulutettuja, aikuisia, täydet ihmisoikeudet omaavia ihmisiä. Ei kaikille pidä antaa adoptio-oikeutta vain sen takia, että joku tirauttaa kyyneleen "koska ei saa lapsia". Kyllä saa: miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Siinä saa kuka vain tasa-arvoisesti adoptoida! Nämä ihmiset selvästi eivät välitä lapsen parhaasta, vaan välittävät vain itsestään ja "mutta kun mä haluun" -oikeudestaan.

Sitä paitsi mikään ei ole suurempaa tasa-arvoa kuin se, että kaksi erilaista: mies ja nainen, tuovat oman näkökulmansa kasvatukseen. Omat erityislaatuisuuteensa ja vahvuutensa. Tästähän se terve freudilainen samaistuminenkin syntyy. Tarviiko lapsille eriarvoiset mahdollisuudet näennäistasa-arvon vuoksi?

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…