Vieras

/ #46 Re: Re:

17.02.2012 21:25

#43: - Re:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Teologisesti raamattu on hankala kirja koska siitä on tehty eri käännöksiä, ja alkuperäis kielellä lukeminen ei onnistu kaikilta. Olen siinä mielessä onnekas tämän suhteen että ystäväni joka on raamattuihin perehntynyt ja lukenut sen alkuperäisillä kielillä. Hän on pystynyt oikaisemaan minulle muutamia kohtia raamatusta joita olen käsittänyt väärin, ja joilla pitäisi olla kaksoismerkitys.

Suomi on tietenkin täysin vapaa maa ja kyseisen adressin allekirjoittaminen on täysin vapaaehtoista. Koska adressi perustuu aika selkeasti uskonnollisiin periaatteisiin, niin olisi tämä hyvä myöskin mainita adressissa.

Pahoittelen nyt hiukan kritisoivasta sävystä jota minun on pakko käyttää seuraavassa. Lähdemateriaali joita olet käyttänyt on hyvin irrationaalista ja tilastotieteellisesti hyödytöntä dataa. Jos tulevaisuudessa tulet tekemään adresseja, niin pyytäisin käyrrämään puolueetonta lähdemateriaalia ja tarkastamaan mittaustulosten vertauskelpoisuuden todellisuuteen.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…