LOKKAAN JOHTAVIEN KELKKAREITTIEN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA

Vieras

/ #10 lisää faktaa

02.11.2010 18:07

Voittehan kuka tahansa, koska tahansa kysyä kunnan päättäjiltä, että jos tuotte vaikka 500 ihmisen adressin niin säilyykö kyseinen kelkkareitti vai ei. Kuulette sitten asian suoraan päättäjiltä, että kyseistä kelkkareittiä ei tulla säilyttämään, vaikka olisi +1000 ihmisen adressi.

Viekää adressi kaikille päättäjille ja tulette huomaamaan, että sillä ei ole yhtään mitään vaikutusta. Siinäpä sitten näette karun totuuden, jokainen adressin allekirjoittaja. Jos katsot adressit.com sivustoa huomatte, että adresseja tehdään paljon mutta 99% niistä ei muuta yhtään mitään, eikä niillä ole mitään vaikutusta. Eli adressit ovat aika turhia ja tehottomia, eivät muuta mitään. Eräät päättäjät ovat, jopa sanoneet, että he laittavat adressit suoraan roskiin, osa käyttää saunan sytykkeenä ja osa pyyhkii takapuolensa adresseilla. Niin paljon päättäjät arvostavat adresseja. Erästä ministeriä vaadittiin eroamaan ja adressin allekirjoitti 50 000 ihmisti. Ministeri ilmoitti ettei eroa. 50 000 ihmistä ja ei mitään muutosta, eikä vaikutusta. On melko varmaa, että kunnan päätäjille tämä menevä adressi päätyy roskakoriin ja vaikutos on täysi nolla. Olisi hyvä jos päättäjiä kiinnostaisi adressit mutta kun ei niin ei.