Vieras

/ #54

18.02.2012 15:30

No niin kiitos. Olishan tuon voinut ottaa sanakirjan itsekin kateen, mutta laiskotti. Minulla on viime aikoina ollut tapana marehtia sanoja, joista on noussut aikamme SUURSANOJA. Mietin todella mita ne tarkoittavat. Sita oli aivan pakko tehda, kun olen nyt SIIRTOLOISENA elanyt 21 1/2 vuotta ja esimerkiksi presindenttivaalisirkuksen aikana nousi sanoja esiin, joita kaytettiin voimakkaasti ja mahtipontisesti....., joita en kuullut ennen Suomessa noin kovalla aanella kaytettyna. Yksi eniten kaytetyista sanoista oli varmaan SUVAITSEVAISUUS! Sitakin marehdin.
Niin kautta historian Valtiot, Valtakunnat ja Uskonnot ovat maaranneet, valinneet, ohjanneet syteen tai saveen. Ajan painessa on jotkut pystyneet pysymaan paikoillaan, mutta suurin osa maaraysvaltojen ja paineitten alla ovat joutuneet pakoon ja etsimaan RAUHAISIA ASUINSIJOJA, missa on suvaitsevaista elaa ja olla ilman kuoleman pelkoa. Minka tahansa NYRKIN alla on paha olla. TASSA KOHDEN tulen takaisiin SUKUUN....PUOLEEN....ja NEUTRAALIIN...Kukaan IHMINEN ei ole toista IHMISTA suurempi tai pienempi. SILMIEN PITAISI KOHDATA ja SILMIEN KATSE SYDAMEEN ASTI. SYDAMESTA LAHTEE ELAMA, joko hyva tai paha. Se etta joku tekee pahaa pitaisi selvittaa, mista se johtuu, missa on juuret? Uskonto tappaa. Valtio-opit eivat ole tulessa koeteltu vai onko? On vain yksi asia, mika lopussa merkitsee - LOYTYNEEKO USKOA? Sodoman ja Komoran synti ei ollut............- (laita kohtaan mita haluat), vaan LEIVAN YLTAKYLLAISYYS ja HUOLETON LEPO. RAKASTA LAHIMMAISTASI NIIN KUIN ITSEASI ja HERRAA SINUN JUMALAASI KAIKESTA SYDAMESTASI, MIELESTASI JA VOIMASTASI. VIHOLLISTAKIN ON PYYDETTY RAKASTAMAAN ja RUKOILEMAAN HANEN PUOLESTA. Lopetetaan sormella osoittelu, syyttely, herjaaminen, pahanpuhuminen....OSOITETAAN RAKKAUTTA ja varsinkin sille, jota siten vahiten ansaitsee. SILLOIN MUUTTUU PERHEENI ja vahitellen RAKKAUS LEVIAA kuin KULOVALKEA ja muokkaa tulen ja tuhkan kautta UUTTA JA KAUNISTA! Minusta ainakin olisi ihana tulla viela joskus juurilleni ja nahda Suomessa suomalaisia, jotka ovat iloisia ja onnellisia, mutta ennen kaikkea KIITOLLISIA!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…