http://www.adressit.com/perinteinenavioliitto

Kasvattaja

/ #56 Kansainväliset lasten oikeudet allekirjoitettu 1991

18.02.2012 18:30


Hyvä, että tällaisen adressi on liikkeellä. Aivan samoja ajatuksia - kuin on adressin johdantoajatuksissa - olen pyörittänyt. Olemme allekirjoittaneet Kansainväliset lasten oikeudet jo 1991. Lapsella on todellakin oikeus niin isään kuin äitiinsä. Hänellä on oikeus myös saada heidän hoivaansa - ja viime kädessä "aikuisen yhteiskunnan" hoivaa.

Emme voi lähteä polkemaan näin perustavanlaatuisia lapsen oikeuksia. Kyllähän me kaikki tiedämme, että kaksi samaa sukupuolta olevaa ei voi saada uutta elämää aikaiseksi. Ei lähdetä siis muuttamaan lakeja, joihin itse Luoja on laittanut puumerkkinsä ja design-merkkinsä. Lapsi tarvitsee myöskin kehityksensä eri vaiheissa äitiä ja isää. Jos lähdemme ihan lain voimalla rikkomaan näitä varhaisia kiintymyssuhteita, kasvatamme ehdoin tahdoin narsisteja. Isättömän sukupolven oireita kohtaa kasvattajana ihan riittävästi.

Onhan meillä esimerkkejä myös kadonneista kulttuureista. Aikoinaan Rooman valtakunta oli niin hurjan vahva ja valtasi alaa - kunnes se sitten romahti sisältä päin. Homoseksuallisuus päästettiin nakertmaan yhteiskunnan perusyksikköä, perhettä. Eikä tämä ole ainoa kulttuuri joka on hajonnut morallittomuuden suohon. Me voimme ainakin oppia historiasta vai voimmeko?

Toivon, että tämän adressin linkki pääsee median kautta ihmisten tietoisuuteen. Itse en olisi löytänyt...

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…