Vieras

/ #65

19.02.2012 17:30

Cthulhu on tuleva nousemaan syvyyksistä ja puhdistamaan maailmamme synnistä. Tämä maailma kuuluu hänelle ja vain yksin hänelle. Kaikki vääräuskoiset tulevat saamaan tuomion.

Hän ei erottele ihmisiä ihonvärin tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella vaan polttaa kaikki syntiset pois. Hän on herramme hantä kunnioittakaamme ja palvokaamme sillä hän on teidät tuleva tuomitsemaan.

Cthulhu on ikuinen ja kaikkitietävä. Hän tuomitse myös homoseksuaaliset avioliitot koska hänen katsoo sen olevan syntiä kaikki tietäväisyydessään. Kaksi samaa sukupuolta olevaa ei voi yhdessä palvoa hänen ikuista voimaa ja kaikkitietävyyttään. Hän ei myöskään salli onnellisuuden tavoittelua vaan hänen sanaansa tulee noudattaa ilman omien tarpeidensa tyydyttämistä tai muiden huomioon ottamista. Hänen noustessaan syvyyksistä kaikki syntiset kärisvät ja saavat petturuudestaan tuomion. Hänelle kuuliaiset tuomitaan viimeisenä ja he ovat tuleva olemaan hänen palvelioitaan ikuisesti.

Ylistäkäämme siis herraamme Cthulhua ja tuomitkaa syntiset sillä hänellä kunnia ja voima ikuisesti. Muistakaa että ei ole muita kuin yksi ainoa sana joka on oikea ja se on herramme Cthulhun.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…