Tesoman tiilirakennusten säilyttämisen puolesta

Vieras

/ #25 helvetti soikoon,

05.11.2010 13:39

minkä helvetin takii pitää turkaa terveys asema ja kirjasto se on osa tesomaa noi kaks paikka, kuka viittii katsoo 12 kerroksista taloo kun 13 pysäkillä ei vittu kukaan , koska sitä vois käyttää esim synttäri ja muuna juhla paikkana ja kokous tilana , kun toi kirjasto ja terveys asema on osa kulttuuria tesomasta ,ja minkä takii tesoman liikekeskus pitää olla 5 baari petros pub, riben pub, olkkonen , ale baari tesomajärven baari, millä hinkulla se ale baari piti saada tänne tohon säästöpankin kanssa samaan taloon kun siinä ei kauheesti käy ihmisii, ja siitä ei kukaan valittannu, miettikää sitäkin jos se 12 kerroksinen talo tulee siihen ni onko mukavaa sit kun tie on ihan vieressä, ja autot menee ohi , eikö tässä yhteys kunnassa mietitä kun pelkkiä vanhuksia vaan, että niillä olis kaikki hyvin , ja muita ei sit ajatella pätkän vertaa, teillä oo kun vanhukset vaan mielessä et ne saa kaiken mitä haluu, ja muut joutuu kärsimään, sanon vaan yhen asian et tässä mennään viel oikeuden kautta