Kansanäänestys vaatimus: Suomesta EU:n osavaltio

Vieras

/ #12 Mitä pitäisi vaatia?

06.11.2010 12:16

Ensisijaisesti pitäisi vaatia uusi sitova kansanäänestys EU-jäsenyydestä!Se voitaisiin halvalla ja helposti sijoittaa tulevien eduskuntavaalien yhteyteen.

Uutta äänestystä voidaan perustellusti vaatia,koska ensimmäinen äänestys oli fiasko ja suuremman luokan huijaus.Suurin poliittisten päättäjien lanseeraama kierous kiteytyi niissä etujen lupauksissa, joita mukamas EU-jäsenyys meille toisi!Kansalle ei kerrottu että ne olivat jo ETA jäsenyydellä saavutettuja oikeuksia.Suurin ero ETA:n ja EU:n välillä oli EU-jäsenyyden velvoite jäsenmaksuihin ja pakko sitoutuminen unionin puolustus- ja ulkopoliittiseen järjestelmään!Kumpikaan noista "eduista" ei ole millään tavalla edistänyt sen paremmin tämän valtion, kuin kansalaisyhteiskunnankaan hyvinvointia!Tämän tosiasian voi ja oikeastaan jokaisen pitäisi tutkia Suomen ulkoministeriön julkaisusta: EY:N KOMISSION LAUSUNTO SUOMEN JÄSENYYSHAKEMUKSESTA 4.11.1992,Eurooppa-tietoa 129/1993 1.painos
Tässä pikku lainaus "Jos näitä tasapainottomuuksia aiotaan vähentää, tuntuvia leikkauksia on tehtävä julkisiin menoihin ja työvoima kustannuksiin".(s 11) Brysselistä tuli siis käsky leikata perusturvaa ja alentaa työttömyysturvaa ja estää palkankorotuksia tavan duunareille.Nyt tiedämme, että se oli paitsi väärää,myös tappavaa tuhopolitiikkaa kaikkien asiantuntioiden mukaan!