Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

Vieras

/ #387 Viime vuonna intistä päässyt

21.02.2012 15:34

Palveluksesta Kontiorannassa jäi todella hyvät muistot ja henkilökunta oli asiallista ja tehtäviensä tasalla, en huomannut homeongelmia, niitähän on nykyään kylläkin vaikka missä, joten turha mollata silläkin. Samoin kuin Karjalaisen päätoimittaja Pasi Koivumaa mollaaminen lapsellisilla kommenteilla osoittaa ala-arvoista käytöstä miehisiltä miehiltä (voi olla naisiakin mukana), hämmästelen suuresti kuka viitsii tällä tavalla halveerata VIELÄ niitä jotka JOTAKIN tekevät asioiden oikomiseksi. Tämä on ollut surkeaa suoranaista kusettamistouhuu Pohjois-Karjalaa kohtaan. Koivumaa, rohkea, rehti, tarpeellinen, (ei-vellihousumainen-vaikenemis-
mentaliteettiasenne) vastaveto koko maakunnan puolesta, näin toimitaan kun on miehet asialla.
Maan johto, miten hoidatte maakunnan jaloilleen, vastuuhan lankeaa nyt sinne, meillähän ei täällä ole juurikaan mitään ja se hyvä tahtokin, suvaitsevaisuus, yritteliäisyys, rehtiys, luottamus jne. häviää, että silleen, tämä on Suomen suunta näinä todella surkeina aikoina. Kumpikohan heikentää enemmän maanpuolutustahtoa, sotilaspassin -palautus -vastaveto vaiko nyt aikaansaatu varuskuntien lopetusjunttaus, missä säästetään ja millä hinnalla?