Tampereen Yliopiston LTL-yksikön tilojen säilyttäminen Pinnissä

huolestunut kansalainen

/ #16

21.02.2012 22:42

Jokainen saa olla mitä mieltä tahtoo sekä yliopistomme tilojenkäytöstä että adressit.comista, mutta mielestäni se, että opettajakunnan taholta ollaan otettu opiskelijoihin yhteyttä tällaisen "opettajien sisäisen väännön" tiimoilta, kertoo jotain tilanteen vakavuudesta ja opettajien uskosta siihen, että opiskelijat voivat vaikuttaa asiaan. Allekirjoitusten määrä kuvastaa myös opiskelijoiden huolta opettajien työhyvinvoinnista, heijastuuhan se suoraan meidän arkeemme ja omaan hyvinvointiimme.

Ainakin itseäni eniten korpeaa tilanteessa se, että humanistit, kuten aiemmin jo todettiin, opiskelivat aiemmin Pyynikillä, ja vasta v. 2003 siirtyivät keskustakampukselle. Nyt pitäisi taas olla asettumassa uuteen paikkaan. Kuten Käpy totesi, miksiköhän mikään muu yksikkö ei voisi levitä pitkin kaupunkia tai kampusta? Miksi humanistit saavat taas joustaa? Milloin LTL:n työntekijät, joita jo muutenkin budjettivalinnoilla ajetaan ahtaalle, saavat työrauhan?