Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

/ #89 Mahdollisuudet

08.11.2010 00:54

Hei,

mitä asialle kannattaa tehdä. Tuoda julkiseksi? Ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Oikeuteen? Alan olla varma, että tuotteita ei aiotakaan lähettää. Olen voittanut satakunta pienempää voittoa reilun puolen vuoden aikana, isompiinhan minulla ei ole varaa, ei olisi ollut kyllä näihinkään, ensimmäinen "uhkapeli", johon jostain hullun syystä lähdin. Olen maksanut ylisuuret postimaksut ja huudot. Tuotteiden hinnat mainostetaan Fiksuhuudossa useimmiten lähes puolta arvokkaammiksi kuin ovat. Muutoin, samat nimimerkit voittavat koko ajan. Saavatko he voittonsa? Fiksuhuudon asiakaspalvelu vastaa joskus kun viitsii kyselyihin, että voitot ovat tulossa. Enimmäkseen ei vastaa ollenkaan.

Juju lienee se, että tällaisten peräämiseen on "asiakkaan" niin tolkuttoman väsyttävää panna energiaa, ja se, että ei haluta tunnustaa omaa hölmöyttä, eli mitäs menin huutamaan!!! - Fiksuhuuto luottanee tähän ja huijaus saa jatkua.

Jotenkin se on estettävä.

T