Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Vieras

/ #91 Mahdollisuudet 2

08.11.2010 02:10

Hei, kiitos nopeasta kommentista.
Olen ammatiltani toimittaja ja teen asian kyllä julkiseksi. Ilmoitin tästä tänä yönä fiksuhuudolle lähettämässäni postissa. Odotan vastausta ja niin sanottuja voittoja enää hyvin vähän aikaa ennen toimenpiteitäni. Kenties kaikkien halukkaiden olisi hyvä ilmoittautua minulle; kimppaan, viemään asiaa päätökseen. Jos halukkuutta on, ilmoittakaa. On siis hieman noloa olla huijattu ja myöntää pelanneensa apinaleikkejä, mutta lapsekkuus on aina parempi kuin rikos. Siksi omankin lapsellisuuteni uhalla voin esiintyä asiassa julkisesti nimelläni. Aika hauska huomata tuolla yllä tuttuja nimimerkkejä. Kyllä siellä on tosiaan "kamppailtu". Minä erikoistuin ennen muuta halpoihin tuotteisiin, kun ne suurensivat lompsani halkeamia vähemmän kuin kalliit. Kuulun köyhiin ihmisiin. En koskaan, kuten ei moni muukaan, voita arpajaisissa tai veikkauksessa enkä niihin siksi osallistu. Nettiaika vain on sellaista, absurdia. Sitä kun joutuu käyttämään tietokonetta, ja jos on esimerkiksi väsynyt, alkaa huvikseen selata, selaa jopa tällaista peliä, ja sitten, hullu, osallistuu,

pidetäänpä yhteyttä,
nimimerkki edmond