Vieras

/ #83 Lesbo ja haluan naimisiin Jumalani edessä

25.02.2012 14:59

Tämä on järjetöntä. Oikeasti. Olen lesbo, uskon Jumalaan, ja tiedän että Jumala ei tuomitse minua eikä parisuhdettani, koska hän on minun uskoani Pyhällä Hengellä vahvistanut. Ja ei, Hän ei ole vahvistanut sitä sen vuoksi että muuttuisin heteroksi, sillä Hän on tukenut parisuhteeni onnistumista kun olen sitä rukoillen Häneltä pyytänyt.

Jumala ei ole koskaan ollut homoja vastaan - ihmiset ovat. Koko Raamattu on ihmisten kirjoittama, joten kaikki tekstit siellä ovat ihmisen näkemyksiä Jumalan sanasta. Esimerkiksi Jeesus Kristus ei ole koskaan sanonut sanaa homoja ja heidän avioliittojaan vastaan, ja eikös Kristinuskossa ole ideana toteuttaa Jeesuksen antamia elämänohjeita? Täällä mainittu Kirje Roomalaisille 1:25-27 kertoo mielestäni aivan jostain muusta kun siitä että homous on väärin: se kertoo Paavalin mielipiteestä homoudesta. Sillä Jumala ei ole näin Paavalille sanonut, Paavali on tulkinnut Jumalan sanaa omalla tavallaan ja sanonut näin ihmisille. Joten älkää sanoko Jumalan sanovan näin, vaan sanokaa Paavalin sanovan näin.

Jos Jumala ei homoja hyväksyisi, miksi minä vielä elän? Miksi minulla on tyttöystävä ja onnellinen elämä? Miten Jumala voikaan vielä katsoa minua, vastata rukouksiini suhteeni kestämiseen ja antaa voimaa naiselleni, joka kärsii vakavasta masennuksesta. Joka on muuten "luonnollisen, miehen ja naisen välisen sukupuoliyhteyden" syytä, sillä hänet raiskattiin. Ihmiset eivät voi sanoa, mitä Jumala ajattelee. Jumala on hyvä, ja Jumala rakastaa myös lesboja ja homoja, ja varmasti hyväksyy näiden välisen avioliitonkin, kunhan rakkaus on aitoa. Sillä kaikki rakkaus on oikein. Ja miksi Jumala sitten hyväksyisi vain rahan takia solmitut avioliitot, jos hän ei hyväksy homoavioliittoja? Jumala hyväksyy rakkauden, Jumala itsessään on rakkaus.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…