Vieras

/ #94 Re: Oikein vai väärin

28.02.2012 05:38

#90: Häpeä vai kunnia - Oikein vai väärin

Voi toivotttavasti tämä on trollausta, koska muuten minun toivo koko ihmiskuntaan alkaa loppumaan...

Väitätkö rehellisesti että seuraavat asiat ovat verrattavissa millään mittapuulla toissinsa:

Murha - Homoseksuaalisuus

tuomitseminen - varoittaminen

Ihan hauska muuten olisi kuulla miksi on noin  38 000 eri kristinuskon haaraa jos jumala on yksi ja sama kaikille ja raamattua voi tulkita vain yhdellä tavalla.

Jos minulla olisi mielikuvitusystävä joka sanoisi että "tapa tuo tyyppi", niin silloinhan olisin hullu, mutta jos olisin profeetta joka kuulema on jonkun tyypin mukaan joskus sanonut jotain siihen suuntaan ("huumehörhö joka vetää sieniä ja on sekaisin") niin silloin se olisi "jumalan sana".

(Tähän väliin muuten tiedoksi että Jeesus nimisiä miehiä joilla oli opetuslapsia oli samaan aikaan noin 9-15 joista raamattu kertoo. Lukekaa historiaa välillä satukirjan väliiin)

Olisi ihan hauskaa tässä vaiheessa kuulla mikä tekee raamatun niin paljon todellisemmaksi kun oikea fyysinen elämä ja henkilökohtainen elämä. Eli tarkoitan vaan sitä että jotain muutakin perustelua kun se että "koska se nyt vaan on niin". Todellisia faktoja kiitos. Jokaiseella ihmisellä oman moraalikäsitykseni mukaan pitäisi olla tasa-arvoisuus.

Itsekkin voisin tässä vaiheessa sanoa että Jumala puhuu minulle ja hän tahtoo että kaikki seisovat yhdellä jalalla keskiviikkkoisin klo 11-12 tai muuten  joudutte helvettiin.

Olisi ihan hauska saada jotain konkreettista todistetta tässä välillä mielummin kun "musta vähän tuntuu" pohjalta. Ihan jees jos ootte uskossa, mutta älkää alkako tunkemaan sitä muiden kurkusta alas, varsinkaan sellaisten ihmisten jotka eivät sitä kaipaa.

Onneksi fanaattinen uskonnollisuus on katoamassa maailmasta pikkuhiljaa. koska tähän maailmaa mahtuu niin paljon ihmisiä joilla on mielkuvitusystäviä. onneksi lapsissa on tulevaisuus koska he kasvavat tietoyhteiskunnassa, ja eivätkä joudu kärsimään tiedonpuutteesta johtuvista antipatioista muita ihmisiä kohtaan.

Toivoisin että jokainen teistä jotka ovat kirjoittaneet raamatun sanasta ja tuomitsevast jumalasta ottaisitte raamatun käteenne ja lukisitte sen oikeasti lävitse. Kyseisessä kirjassa on hyviä neuvoja, niinkuin huonojakin. Jokainen voi tulkita sitä niinkuin tahtoo. Sen jälkeen kun olette lukeneet sen kirjan, niin lukekaa taru sormusten herrasta. Siinä on myös hyvä neuvoja, ja puhutaan mielikuvitus olennoista mistä te tunnutte tykkäävän.

Tämän voin sanoa tässä vaiheessa kun ruvetaan homoseksuaalisuutta ja toisen ihmisen tappamista vertaamaan toisiinsa. Muuten olen kirjoittanut tänne aikaisemminkin noita uskotoon liittyviä asioita, ja en ole HOMO. miettikääpä itsenne kohdalle miten muut ääriuskovaiset ajattelevat ja puhuvat teistä pettureina ja syntisinä kun ette kumarra allahia, chtuluhua,Väinämöiostä, aku ankkaa. Eli siitä vaan sitten sotaa julistamaan kaikille jotka ovat eri mieltä teidän kanssanne, koska te voitte tukeutua aina faktoihin omien väitteidenne tueksi. Kyseessähän ei ole missään nimessä arvaus...

Nimimerkillä: Uskonto on parasta ja homot

T:Kikki Hiiri

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…