Kannabis lailliseksi

Neutraali

/ #3508

07.04.2012 02:04

Täältä siis löytyy moneen veneeseen ihmisiä niin puolesta kuin vastaan ja todellakin fanaatikkoja puolellaan.

Itse olen kerran kokeillut kannabista ja ihan parasta laatua. Hilpeä ja rauhallinen olo noin 45min 1 grammalla poltettuna tupakan purujen kanssa. En ole käyttäjä vaan sanoisin itseäni neutraaliksi osapuoleksi. Kyseisen aineen haittapuolina voitaisiin pitää tupakan poltolle olennaiset syövät ja keuhkojen tukkeutuminen mutta ei ole sen pahempi kuin röökinkään poltto. Tämäkin voi johtua siitä että näihin sekoitetaan yleensä tupakanpuruja sekaan. Bongilla eli vesipiipulla keuhkoihin kertyy nestettä ihan kuten tupakkaakin poltellessa bongilla. Ruokaan sekoitettuna kannabis on täysin vaaraton ellet tukehdu keksiin, joka ei varsinaisesti ole kannabiksen syytä.

Olemassa olevia psyykkisiä sairauksia tämä saattaa laukaista ja pahentaa, mutta tätä ei tiedetä ennen kuin löytyy tutkimus jota ei ole sorkittu valtiovallan puolelta tai tutkijat ole kannabis vastaisia vaan neutraaleja. Tosin epäilen henk koht että nämä sairaudet ovat lähtöisin ihan muusta kuin kannabiksen käytöstä.. perintötekijät? onko nähty että sillä ku vetää kannabista alkaa hirttoköysi tuntua läheiseltä tai sekoilu heti alkanu?.

En tiedä muista kirjoittajista mutta minun korvaani iskee tuo narkkari, nisti ja vastaavat nimitykset. Minusta nämä ovat hiukan liikaa, koska kyseessä on lääkeaine ja muutoin se on tupakkaan verrattavissa. Suonensisäisiä yms käyttäviä voisin sanoa tällä nimikkeellä ja heitä ei mielestäni voida sekoittaa tähän kannabis käyttäjien ryhmään.

Hyvinä puolina voitaisiin pitää että kannabis pitää sisällään kannabinoideja 24erilaista, jotka ovat terveydelle hyväksi. Tutustukaa itse asiaan, näin luonnontiedettä ja ravintotiedettä opiskeleva puolisoni mainitsi

Lisäksi aineella on positiiviset vaikutukset masennukseen, kiputiloihin (parempi terveydellisesti tätä käyttää kuin keinotekoisia lääkeaineitä kuten buranat yms.)Myöskin hyvä pointti oli tuo rikollisuuden väheneminen, poliisin voimavarojen siirtyminen jahtaamaan oikeita rikollisia, valtio saisi hyvin tuottoa tästä eteenkin jos valtio itse viljelisi, koska sekin on aika taitolaji sekä turismissa tapahtuisi luultavasti suuri ponnahdus ylöspäin.

Kaikilla on omat vahvat mielipiteensä, mutta olisiko järvejää kenties katsoa aisiaa toistenkin näkökulmasta ennen kuin alkaa paasaamaan?

Tälle joka valitti että joutuu duunissaan pyyhkimään teinien hanureita.... Luuletko ettei ne helvetti oo sekaantunu vetää kannabiksen lisäksi (niissä piireistä mistä ne on ollu pakko ostaa) heroiiniä yms suonen sisästä, joka sitten onkin ihan eri aineita. Yleensä vielä ekat kerrat ilmasia että jäisi koukkuun. Ja toiseks.. Miksi oot hommannu noin shaissen duunin jos et pidä siitä!? vaihda alaa äläkä paasaa!!