Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

KK
Vieras

/ #524 Re: Hyvä Sivula!

24.11.2010 13:55

#9: Sanna K - Hyvä Sivula!

Jumala ja Jeesus ei VARMASTI hylkää yhtäkään meistä syntisistä jotka turvaamme Jeesuksen Ristinveren sovitustyöhön. Mutta tässä jutussa me "kivenheittelijät" otamme kantaa siihen, että kirkko opettaa omaa auktoriteettiaan RAAMATTUA tunnustuskirjaansa ja koko kristillisen opin perustaa vastaan hyväksymällä homouden ja lespouden synnin josta Raamatun mukaan pitäisi kristityn ihmisen sanoutua irti eikä myöskään antaa senkaltaisille teoille HYVÄKSYNTÄÄNSÄ. Myös nämä ihmiset kuuluvat Jeesuksen armon piiriin ihmisinä, eikä heitä saa missään tapauksessa sortaa... Jumala ei tuomitse ihmistä vaan rakastaa häntä. Antoihan Hän Jeesuksenkin hirvittävään kuolemaan Sinun ja minun syntien sovitukseksi. Jumala tuomitsee SYNNIN ja jos ihminen ehdoin tahdoin roikkuu synnissä kiinni hän saa myös sen palkan joka siitä on seuraava (ikuinen ero Rakkauden Jumalasta tuonpuoleisessa). Lue Ystävä Roomalaiskirjeen luku 1:22-32 jakeet ja lisäksi Room 12:2 Uudesta testamentista. Siinä on minun mielestäni yksinkertaisesti ja selkeästi opetettu tästä asiasta