Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

/ #441 Re:

20.04.2012 13:29

#440: -

Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, maakunnan annetaan rapistua ja näivettyä totaalisesti, nuori osaava, kouluttautunut väki pakotetaan muuttamaan ja hyödyttämään etelän eliittiä, ei osata pitää omista vahvuuksista kiinni ja kehittää niitä nykyajassa eläen ja voimistuen. Tänne jäävät vain vanhat ja raihnaiset, veronmaksajia ei kohta ole, miten käy kehityksen, ei tänne nyt enää saaha houkuteltua paluumuuttajia, niistä olis pitänyt pitää aikanaan parempi ote, maakunnassamme olisi ollut kaikki edellytykset, valmiudet, voimavarat pitää maakunta pystyssä ja puolustaa sitä, mutta tyhjäksi kaikki on ajettu. Mitähän VARTEN olemmekaan valinneet varsinaiset edunajajamme tehtäviinsä, olemme käyttäneet veromarkkojamme tähänkin turhaan, minkäänlaista edistystä maakuntaan ei ole saatu viriteltyä, päinvastoin, ja edustajat pysyvät hiljaa pestissään , tämä Varkauden puoltaminen  vei viimeisetkin luottamuksen rippeet. Miten kehtaatte toimia näin, ja vielä myöskin naapuripitäjää Kiteetä samalla kampaten, vaikka luulisi että yhtenärintamana puolustetaan koko maakuntaa, täysin käsittämätöntä edustusta, ketkä hyötyvät todellisuudessa tulevaisuudessa?