Salon synnytysosaston ja lastenosaston säilyttävä Salossa

Vieras

/ #95

25.04.2012 00:16

"Adressin luovutustilaisuus ke 2.5 klo 15.30 Salon aluesairaalan piha-alueella. Paikalle kutsuttu mm. ylilääkäri ja paikallisia johtokunnan / VSSHP:n valtuuston edustajia. Toivon paikalle luovutusta seuraamaan asiasta kiinnostuneita ja osastojen säilyttämistä puolustavia kuntalaisia, helistimet mukaan matkaan! "

Eikös tää ole vähän noloa? Nimilistan luovutus asian puolesta josta tuskin kukaan allekirjoittaneista ymmärtää mitä erilaisten toimintojen ylläpito tai siirto toiseen paikkaan tarkoittaa itse toiminnan kannalta? Kansalainen voi toki ottaa kantaa että "musta olis kiva synnyttää salossa", mutta ei sitten tiedäkään itse substanssista yhtään mitään, esimerkiksi siitä onko synnyttämistoiminta ko. sairaalassa lopulta yhtään järkevää, miltään kantilta. Mutta voihan tämmösen listan käydä ojentamassa jos haluaa kertoa että >2000 tyyppiä ajattelee että "olis kiva jos voisi synnyttää salon sairaalassa".

Eikö se olisi aika vastuutonta ottaa kansalaisten=maallikoiden "mustatuntuu"-tyyppinen mielenilmaus huomioon, jos asiantuntija(t) tietäisi(vät) että toiveen noudattaminen olisi kokonaisuutena tyhmä/vaarallinen/kallis/tms. päätös?