Pittbullterrierin pitäminen kiellettävä myös Suomessa

Puolustaja

/ #36 Naurettava adressi!!

26.04.2012 09:36

En pysty ymmärtämään että pitbullterrieri rotu kiellettäisiin,tällainen kielto on todella naurettava. Mielestäni ihmiset tekevät kielteiset mielipiteensä liian helposti lehtikirjoitusten ja huhujen perusteella kyseisestä rodusta. Kyllä pitäisi vähän miettii ja katsoa peiliin ennen kuin lähtee tällaisia ehdotuksia esittelemään. Rodusta jauhetaan ihan liikaa p***** suoraan sanottuna,eipä muista roduista paljon kirjotella. Onhan se järkyttävää tietysti kun koiraa ulkoiluttaa kaikessa rauhassa,kunnes nurkan takaa juoksee puudeli siihen räksyttämään ja ärisemään,pitbull katselee vaan ja jos se nyt vähän leikillään vähän hyppää puudelia kohti ni kyllä on seuraavana päivänä lehtien sivut täynnä otsikoita,kuinka pitbull hyökkäsi toisen koiran kimppuun.Kukapas siitä naapurin söpöstä puudelista kirjoittaa, kun se on niin pieni ja viaton kaikkeen ärhentelyyn. Mutta kantani on se,että tällaiset adressit ovat turhaa
p***** luulisi että on parempia ja tärkeitä aiheita joista tehdä adressi.