Kannabis lailliseksi

faktaa

/ #3538 Tietämättömät suomalaiset!

26.04.2012 20:05

Suomen kansalaiset!

-Jos olette kannabista vastaan, perustelkaa miksi!
-Jos käytätte itse mitään muuta huumetta (kahvi, tupakka, alkoholi, lääkkeet), mutta vastustatte silti kannabista, olette tekopyhiä!
-Jos luulette, että kannabiksesta on vain haittaa, niin voitte varmaan sitten syrjäyttää oman arvomaailmanne, sillä hyvin moni taideteos, että tieteellinen teoria/näkemys on kehittynyt kannabiksen vaikutuksen alaisena, sillä kannabiksen psykologisiin vaikutuksiin kuuluu (henkilöstä riippuen) ajatuksen ja tietoisuuden poikkeava virtaus (joka henkilöstä riippuen on hyvä, tai huono).
-Jos haluaisitte vetää turpaan jokaista kannabiksen käyttäjää, niin olisitte näin valmiita hakkaamaan omia esi-isiänne, sillä kautta historian kannabiksen käyttö on ollu paljon sallitumpaa, ja helpompaa (vaikkakin aineen vaikutus ei ollut yhtä suuri kasvin heikomman kasvatusmenetelmän takia). Myös koko länsimaisesta väestöstä suuri osa (>50%) on kokeillut kannabista.
-Kannabiksen käyttäjä ei ole nisti. Tutkimusten mukaan älykkyys korreloi suuremman päihteiden käytön kanssa (kausaali voi olla kummanpuolista tahansa).

Ainoa, joka täällä tulisi viedä saunan taakse, on tietämätön peräkylän suomalaiskarju, joka luulee ymmärtävänsä maailmasta jotain. Kannabiksella on tietoisuutta muovaava vaikutus kohtuullisesti käytettynä, joka avartaa maailmankuvaa. Vaikka vaikutus on henkilöstä riippuvainen, on kohtuullisella käytöllä lähes aina positiivinen vaikutus (kannabiksen ollaan huomattu pienentävän esim. keuhkosyöpää). Toivoisin siis tietämättömien edes vähän perehtyvän aineeseen, ennen kuin alistuvat omiin assosiaatioihinsa, yhdistäen kannabiksen amfetamiiniin, kokaiiniin tai heroiiniin. Mikäli tämänkaltaisen yhdistyksen päässänne teette, niin tiedättepähän ainakin nyt, että olette indoktrinaation uhreja.