Kannabis lailliseksi

/ #3548 Re: Löpeta pössyttely ja palaa todellisuuteen

30.04.2012 00:33

#3547: Joopa joo - Löpeta pössyttely ja palaa todellisuuteen

myönnän että pilvessä on omat haittansa mutta eikös olisi parempi jos niille ihmisille ketkä sitä käyttää niin olisi laillista? jos oikeasti suomen valtiota kiinnostaisi kansalaisten hyvinvointi niin kaikki päihteet olisivat kiellettyjä. ehkä pilvi tekee käyttäjästään psykoottisen, hitaanoloisen, harmittoman hölmön mut omal kohallaa ei oo viel noin käyny. mieluummin polttelen pilveä kun vedän alkoholia ja me "narkit" verrataan siihen suurin piirtein laillisuutensa takia... ja siinähän niitä haittoja vasta onkin :) melkein ku heroiinia vetäis... jos et usko niin tsekkaas vaikkapa perinteisestä wikipediasta tai päihdelinkistä äläkä vaan mene sinne irti huumeista ry:n sivuille koska siellä sitä huumepropagandaa riittää. ite en btw käytä enää kahvia, oli liian vahvaa sydämelle ku alko oireilemaan, kylhän toi kannabiskin sykettä nostaa mukavasti mutta kahvist meni jo sairaalloiseks jyskytykseks, siihenkin on porukkaa muuten kuollu, kannabikseen ei yhtäkään :D mitäs siihen sanot?