Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

/ #247 Re: Ei tunteella - vaan tiedolla

08.05.2012 15:17

#246: Luulo ei ole tiedon väärtti - Ei tunteella - vaan tiedolla

"Miten voimme väittää että SRK:lla, rauhanyhdistyksillä ja puhujilla olisi voinut olla oikeat menettelytavat kun niitä ei ole ollut maailmanlaajuisesti juuri kenelläkään ammattilaisellakaan. Suomessa on esim. todettu että KOKO MAASSA ON VAIN KOURALLINEN (alle 10) SELLAISTA HENKILÖÄ JOKA EDES OSAA HAASTATELLA lasta joka on kohdannut seksuaalista väärinkäyttöä kuten pedofiliaa. Koko yhteiskunta on vuosikymmenet salannut näitä tapahtumia. Miksi silloin nostetaan yksi erityisryhmä "tikun nokkaan"

Lasten haastattelu on varmaan vaikeaa, alan ammattilaisellekin. Esille tulleissa tapauksissa ei kuitenkaan ole kyse "lapsen lausunnosta". Useimmat pedofiilien uhrit ovat nykyisin aikuisia, jotka osaavat itse puhua, ilman mahdollista johdattelua.

Jos mielestäsi "muu yhteiskunta" vaikenee pedofiilien rikoksista, niin sinunko mielestäsi pedofiilien, myös lestadiolaistenkin sellaisten, pitää saada jatkaa lasten raiskauksia ja uhrien sekä kaikkien muiden muuten asiasta tietävien vaieta?