Sosialidemokraatti Päivi Lipponen, eroa Eduskunnasta!

Köyhän on lupa syödä!
Vieras

/ #83 Re: Miksi Päivi Lipposen jahtaus on niin mielenkiintoista NYT?

30.11.2010 05:03

#82: abortti.blogspot.com - Miksi Päivi Lipposen jahtaus on niin mielenkiintoista NYT?

Tiedätkö Irmeli Grunau?? Miten Johanna Tukiaisen lausunto liittyy tähän rasismi rikokseen? Ei paljoa voi kiinnostaa ainakaan suomalaista köyhää ja syrjäytettyä kun he eivät muutenkaan saa riittäviä tukijaisia.

Sitten vielä kansanedustajamme laukoo suomalaisista aivan puuta heinää ja esittää törkeitä julkisia arvailuja syyllistymisestä mielikuvituksellisiin rikoksiin suomalaista kansanryhmää vastaan!

Lisäksi aasinsiltaa käyttäen.. Voin vahvasti epäillä rikosta:

Jopa työssäkäyvillä perus-suomalaisilla on suuri hätä jokapäiväisestä toimeentulosta, kuin jostain ihmeen Tukiaisista, tässä pahoinvoivassa Suomessa, jossa ELÄÄ lähes 800 000 suomalaista, alle köyhyysrajan ja vielä hyvinvointisuomessa! Uskomatonta.

Kaikki sen tietävät ettei, hyvinvointivaltiomme SUOMI ei pidä heikoimmista lainkaan huolta. Se on jo nähty! Silti kukaan poliitikko ei tee sen eteen mitään, VARSINKIN DEMARIT, he pelaavat täysin omaan pussiin köyhien suomalaisten loput rahat eu:n.

Silti kuitenkin ulkomaalaistaustaisille annetaan kaikki mahdollinen taloudellinen apu ja tuki, mutta ei SUOMALAISILLE edes asuntoa, puhumatta lakisääteistä toimeentulosta. JULKISEN VALLAN HARJOITTAMAA SYRJINTÄÄ SUOMALAISIA KOHTAAN!

Suomessa on Vailla vakinaista asuntoa ry:n mukaan yli 8000 asunnotonta ihmistä. Lue lisää »

Montako ulkomaalais-taustaista ns. mutua on ilman asuntoa Suomessa?  .. mieti ennemmin tätä: ”suomalaisille köyhille jääneitä maksamattomia tukiaisia, kuin aborttiasi.”

Asiaan: Suomen laki

Perustuslain 19 §:n mukaan - Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.

Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoiveentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.

Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu.

Suomen hallitus ja eduskunta rikkovat täysin Suomen perustuslakia, heidät on asetettava rikos-oikeudelliseen vastuuseen heikoimpien sosiaaliturvan räikeästä heikentämisestä.

Toimeentulotuella elää yhä useampi lapsiperhe, vuodesta toiseen vaikka se on alun perin tarkoitettu hetkelliseksi tueksi.

Eikä nämä "perkeleen" Suomen päättäjät tajua sitä, he vaan räikeästi nostavat omia palkkoja, lisäksi saavat hallintoneuvostopalkkiot, vaikka eivät osallistu edes niihin kokouksiin, lisäksi eläkeyhtiöiden maksamat...  Silti Kelan maksamat tuet ja etuudet köyhälle kansalle ovat jääneet selvästi jälkeen ansiotason kasvusta, mikä ilmenee mm. Sosiaalivakuutus-lehden selvityksestä.

Ote Helsingin Sanomista pari päivää sitten..

Kelan mukaan reaalinen ansiotaso on noussut parissakymmenessä vuodessa 38 prosenttia. Samaan aikaan työmarkkinatuki on noussut vain viisi prosenttia ja täysi kansaneläke kahdeksan prosenttia.

Jotkut etuudet ovat jopa pienentyneet. Esimerkiksi korkeakouluopiskelijan opintoraha on nyt reaaliarvoltaan 13 prosenttia pienempi kuin vuonna 1991.

Eniten laskua on ollut lapsilisissä. Ensimmäisen lapsen lapsilisä on pienentynyt reaalisesti 19 prosenttia ja toisen lapsen lapsilisä 29 prosenttia vuosina 1995–2011.

Sosiaalivakuutus-lehti vertaili etuuksien muutoksia vuosina 1991–2011.

Vielä kehdataan puhua hyvinvointivaltiosta, miltei joka päivä.

Hävetkää jo!

Eikö tässä ollut jo tarpeeksi Tukiaista? -köyhän suusta suoraan sanottuna.

Lopuksi vielä kysymme, mikä on kansanedustajan oikeudellinen vastuu jatkuvasta syrjinnästä, näin köyhyyden ja sosiaalisen syrjäytymisen teema vuonna 2010?  Erotkaa kaikki!

Adressin tekijä, Ari Savolainen kysyi kyllä ERITTÄIN osuvasti tässä adressissa:

Kiihottiko Päivi Lipponen kirjoituksellaan maahanmuuttajia Suomalaisia vastaan? ”

Kiihotti!!! VASTUUSEEN ja mene HÄMEENLINNAAN sekä EROA !

Jätkäsaaren Lyhty ry. - ruokaa köyhille.

Ari Söderlund