KIVILOUHOSSUONTEE.PELASTETAAN JOUTSAN SUONTEE, EI KIVILOUHOKSELLE

Joutopäivät luvanhakijan kotitielle

/ #88 Joutsalaiset yritykset ja palvelut boikottiin

09.05.2012 11:00

Olemme olleet mökkiläisiä Suonteen rannalla ja Joutsassa kohta 50 vuotta. Olemme käyttäneet erilaisia joutsalaisten yritysten palveluita niin rakentamiseen kuin kaikkeen muuhunkin liittyen ja näin tuoneet kuntaan ja sen yrityksille satoja tuhansia euroja. Olisiko meidän kaikkien eli noin 2400 joutsalaisen kesäasukkaan siirryttävä tekemään päivittäiset ja muut ostoksemme muualle, kun kuntaa ei ajatuksemme ja rahamme tunnu kiinnostavan? Ihmetyttää myös se, että aikooko Joutsan kunta todella menettää sen hyvän maineen, joka sillä on kesämökkikuntana, yhden ihmisen edun takia? Ehdotankin, että tänä vuonna me kaikki mökkiläiset kokoonnumme viettämään Joutsan Joutopäiviä hankkeen luvanhakijan kotitielle auton torvia töräytellen! Kaveriahan ei pieni meteli tunnu haittaavan, joten annetaan sitä hänelle oikein kunnolla! Saisikohan tälläiselle mielenilmaukselle luvan viranomaislta? Luulisi saavan, kun se kivilouhoksellekin tuntuu helposti irtoavan.