Kieltäkää kasvissyönti

vellihousu 60 Hz

/ #124 Argh!

30.05.2012 23:31

... siis ootko tosissas?? -.- On tutkittu ja todistettu, että ihminen pärjää hyvin ilman lihaakin! Ja kasvissyöjät saavat ruokavaliostaan mm. enemmän kuitua, kasvissyöjillä on pienempi painoindeksi, pienempi mahdollisuus sairastua moniin kansantauteihin(esim. 2.tyypin diabetes, sydäntaudit, verisuonitaudit yms...)... listaa voisi jatkaa vielä paljon pidemmällekkin.. Miten ihminen voikaan olla niin itsekäs, että pitää tuotantoeläimiä kuin keskitysleireissä ja tappaa niitä tuhansia miljoonia vuodessa ja samalla tuohoaa maapalloaan vain oman mielihyvän ja ruokatottumuksen vuoksi??? Ja me lihavat suomalaiset vedetään makkaraa, vaikka jossain päin maailmaa on nälänhätä. Tuotantoeläimille viljellään pelloittain ruokaa, vaikka ihmiset voisivat syödä sen ruoan(sillon ei olisi niin maailmalla niin paljon pulaa ruoasta). Voisin saarnata sulle tästä sivuittain vielä pidempäänkin. Syö vaan niin paljon makkaraa ja pihviä kuin haluat, en ole kieltämässä sinulta lihansyöntiä, mutta älä yritä viedä muilta ihmisiltä mahdollisuutta kasvissyöntiin ja näin kieltää heitä yrittämästä saada maailmasta parempi paikka!!!!