KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #18 Hei Kissat hoidettava asiallisesti ja muut

06.12.2010 15:32

Tiedän, että moni on lopen kyllästynyt kky:n puheenjohtajan toimintaan. On raskasta kun hyvät ideat torjutaan ja hylätään, ainoastaan koska pj ei tykkää idean keksijästä. Ensikoteja ei arvosteta tarpeeksi, eikä muitakaan jäseniä, joille valehdellaan että kaikki on ok ja rakastetaan kaikki kissoja. Puheenjohtaja itse asuu isosssa talossa, mutta hänellä ei ole yhtään kissaa, ei omaa eikä hoitokissojaan. Onkohan sen takia unohtunut yhdistyksen tarkoitus?!

MUUTETAAN YHDESSÄ KKY PAREMMAKSI!!!! Me oikeasti pystytään muuttamaan yhdistys ja palauttamaan kissat pääasiaksi. Yhdistyksessä on paljon hyviä tyyppejä, jotka eivät saa ääntään kuuluville VIELÄ.

MAALISKUUN VUOSIKOKOUKSESSA VOIMME VALITA UUDEN PUHEENJOHTAJAN JA HALLITUKSEN!!! Se ei ole mahdotonta, vaan oikeasti helppoa!! Äänestys tapahtuu suljetusti, eli kaikki kirjoittavat haluamiensa hallituksen jäsenien nimet lappuun ja laittavat lapun laatikkoon. Kokouksessa ei ole pakko sanoa mitään, vaan voi olla hiljaa ja äänestää. Toki saa puhua ja ottaa kantaa kaikkeen, mutta tarkoitin että jos pelkää kiusaamista tms. niin ei ole pakko kertoa kantaansa, äänestämällä muutos saadaan aikaan.