Raiskauksille kovempi tuomio!

Klaukkala

/ #58 ...

05.07.2007 21:54

Täälä ehdotellaan pedofiileille yht kovia tuomioita, kuin MURHASTA.. Raiskauksen uhri sentään voi jatkaa elämäänsä ja voi tuntea vielä iloa ja onnistumisia, mutta murhattu ei.. Kaikki kuoleman tuomiot voi siis unohtaa ihan siltä seisomalta, tai sit pitäs murhastakin alkaa jakelee sähkötuolia..

Onhan lasten raiskaaminen julmaa, väärin ja antaa lapselle, tai kenelle tahansa varmasti traumoja loppu elämäkseen, mutta kun ajattelee pidemmälle, niin törkeä pahoinpitely se teknisesti on.. Samaa tasoa, kuin repisi joltain jalan.. Toinen ei vaan pysty kävelemään/Tekemään mitään liikunnallista koskaan ja toiselle tulee mahd. pysyviä traumoja ja mielenterveys ongelmia.. Ei raiskauskaan, nyt noin vakava ole, että pitäisi rinnastaa yhtä korkealle..

En väitä, etteikö raiskaaminen olisi kauheaa, mutta seuraukset uhrille ovat aika "matalat" verraten mm murhaan jota pidemäälle tässä yritetään juuri viedä.

Eli saisivat nostaa tuomiota niin, että pakkohoitoa raiskarille, saa maksaa uhrin hoidot ja tuntuvan kipurahan.. Linnaan heittäminen on aivan jumalattoman kallista valtiolle ja tapattaminen ylireagointia ja liian pitkälle menemistä.. Enemmän tuosta ensimmäisestä tulee sille uhrille hyvää aikaan.. Ihmisillä on näemmä aina vain se kosto mielessä.