KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Entinen,eronnut hoitokoti
Vieras

/ #40 Re: Re: Vastuuseen päättäjät

07.12.2010 09:28

#29: Vieras - Re: Vastuuseen päättäjät

Kuka uskaltaa olla näin TÖRKEÄ , ja valehdella räikeästi KKY:n tautitilanteesta. Yhdistyksessähän on ollut ruttoa jo vuosien ajan ja muutamassa hoitokodissa useampaankin kertaan. Mikään uusi asia se ei ole.  Miksi silloin ei erikoislääkäri jo antanut moitteita? Salattiinko asia ? miksi se nyt on tullut julkiseksi?  Ratkaisu ei tässä vaiheessa ole siis mitenkään perusteltua.  Onko hoitokodit valittaneet kuormituksesta? Tai kieltäytyneet ottamasta kissalaumojen kissoja ?

"Kissalaumat" jotka elävät mammojen ja vaarien pihoilla eivät todellakaan kuulu kuntien vastuulle. Ne ovat ihmisten kissoja ja vain leikkaamattomina päässeet lisääntymään holtittomasti. Niitä pitäisi auttaa. Ne ovat yhtä lailla pakkasissa, koska useimmiten niitä ei päästetä sisätiloihin lainkaan. Vanha kansa kun katsoi kissan vain hiirikissaksi joka elää lämpimissä navetoissa. Nyt navetoita ei enää ole ja kissat ovat pulassa.