'Kiitos, herra kenraali!' - Suomen kansan avoin kiitosadressi

Suominousuun

/ #86 Re: Re: Re:

12.06.2012 04:54

#77: Aivoilla varustettu - Re: Re:

Ja taas täyttä puppua.

Venäjä on auttanut näitä ns. "pikkudiktattoreita" heidän selviytymistaistelussaan länttä hallussaan pitävää internationaalia vastaan. Zioni$t $tate$ of America on Venäjän vastaisuuden takana ja tukee kaikkea terrorismia kaikkia maailman hiukankaan vapaita kansoja vastaan. Venäjä taas puolustaa näiden vapautta.

Ja kyllä, pamppua saivat homot Venäjällä. Mitä tuohon nyt voi sanoa? Valtaa Putin tämä Suomen homoluolakin äkkiä?

Samoin sai pamppua lännen maksetut provokaattorit Venäjällä. Hyvä Putin! Kun vain saataisiin joskus tuollainen johtaja Suomeenkin.

Venäjää ei tarvitse ylistää muuten kuin asioista jotka tekevät oikein. Ja niitä oikein tehtyjä asioita on siellä paljon enemmän kuin täällä, valitettavasti.

Joten tekisit Suomen kansalle palveluksen jos lakkaisit suoltamasta potaskaa ympäriinsä ja selvittäisit asioiden todellista laitaa ennen kuin yrität uudelleen.

Asiat nimittäin ovat niinkuin ne ovat, riippumatta siitä pidätkö sinä, tai pidänkö minä, siitä miten ne ovat.