KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

tyrmistynyt
Vieras

/ #61 vallanhimoisia saalistajia KKY:n kimpussa

07.12.2010 22:56

Näyttää olevan joukko tekijöitä liikkeellä, joilla on vain suuri suu. Miten on mahdollista vaatia KKY:tä hakkimaan kissataloa? Viime keväänä vuokrattiin tilat kissojen vastaanottopaikaksi. Kokonaista vajaat kolme viikkoa tilat toimivatkin. Sitten iski rutto. Ovet laitettiin kiinni. Loppu syksyyn tiloista maksettiin vuokraa. Kukaan näistä suunsoittajista ei halunnut siivota ts. desifioida tiloja. Jotka olisi voitu ottaa käyttään ja ottaa sinne edelleen kissoja.
Nyt tämä joukko vaatii kissataloa. Miten sen siivous sujuisi? Kun ei sujunut 25 neliön tiloissakaan?
Kukaan näistä suunsoittajista ei ole laittanut korta ristiin varojen kartuttamiseksi yhdistykselle. Raha vain kelpaisi, ei sen hankkiminen. Kaikessa näkee kateuden toisten vaivalla saamaa varallisuutta kohtaan.Tosuus on se ettette kykene itse kerään varoja omanlaiseen toimintaanne, jos KKY ei miellytä, kootkaa oma joukkonne. Tässä on suurelta osin kyse muutaman sairaan henkilön omista ongelmista.
Jokaisessa yhdistyksessä on omat sääntönsä. Jokaiselle ne eivät kelpaa. Joten jättäkää KKY rauhaan, tehkää työnne siellä missä koette olevanne tarpeellisia. Vai ettekö muualta saa kahmittua helposti muiden varoja yksityiseen käyttöönne?