Vaatimus kansalaisturvallisuuden selvityksistä ja nostamisesta

Aivopestyjäkö lääketieteelle?
Vieras

/ #6 Järkyttävää ihmisoikeuksien polkemista

08.12.2010 15:04

Suomen hallitus jo on menettänyt luottamuksen luottamuksen päättäjiin useista erilaisista seikoista johtuen. Tämänkaltainen, ihmisen itsemääräämisoikeutta rikkova "hyvinvoinnin" pakkokeino on selvä merkki päättäjien moraalisesta rappiosta. Tässä maassa elää nk. "uskovaisten" joukko, joka on hurahtanut valtaapitävien kulisseihin niin, eivätkä halua ottaa selville, mitä niiden takana puuhataan. Osa laulaa sen lauluja jonka leipää syövät ja koululääketieteen kouluttamana pelkäävät työnsä puolesta, uskaltamatta kertoa mielipiteitään siitä, mitä työpaikoillaan päivittäin kokevat. Osa heistä ovat kuitenkin korviaan myöten täynnä valkotakkimafiaa, joka tekee itselleen rahaa muiden terveydellä. Mitähän pitää tapahtua, että suomen kansa herää ruususen unestaan ja alkaisivat nähdä ympärillä tapahtuvat rikolliset touhut. Eivät natsienkaan kaavailemat lääkeainekokeet heti selvinneet saksalaisille ja kun ne selvisivät, oli jo myöhäistä. Saksan pankki nelinkertaisti yhden vuoden aikana 1942 - 1943 tuloksensa rahoittamalla keskitysleireillä olevilla juutalaisilla tehtyjä lääkekokeita. Bayer oli yksi tuen saaja-lääketehdas, joka ei varmasti tehnyt tappiota, sekään!Suomessa media on ostettu julkaisemaan valtaeliitille "sopivia"uttuja. Tästä syystä nytkään media ei puhu missään 1.1.2011 suomeen kaavaillusta pakkorokotusta koskevasta laista!