Kannabis lailliseksi

Anon ymous
Tampere

/ #268

08.07.2007 23:21

Ei, en saattaisi itseäni "vastuuttoman vanhemman" asemaan, vain antaisin itse tehdä valintansa. Tietenkin valistaisin kuinka asiat ovat, enkä hyssyttelisi ja piiloutuisi "Murder, Death, Insanity" propagandan taakse.
Saanko tiedustella oletko mahdollisesti Suomessa jollain tapaa poliittisesti kytkeytynyt? Olet tai et, kun et näytä huomaavan mitään hydykkeitä tästä asiasta, muutakuin lääketeollisuuden, olet "sokea". Tähän asti et ole kertonut mielestäni mitään todistavaa, että me "NARKKARIT" olisimme jollain tapaa yhteiskunnalle hyödyttömämpiä, kuin te "tavalliset" kansalaiset. ME olemme samalla tavalla kansalaisia ja yhteiskuntakelpoisia kuin "tekin", ellei sinulla ole jotain pitävää todistetta sitä vastaan. Vai mainitsetko kenties tilastot? "Kannabis ja rikollisuus kulkee käsikädessä" vai? Tottakai se kulkee kun käyttö ja hallussapito on rikos. Haluat siis rakentaa lisää vankiloita ja palkata lisää vartijoita ja johtajia? Vankilan pyörittäminen on kaikkein vähiten se taloudellinen ratkaisu. Etkö olisi valmis ottamaan käyttöön näitä vaihtoehtolinjauksia, mitä monet tarjoavat ja jotka ovat huomattavasti humaanimpia ja rahallisesti arvopkkaampia. Ja kun näistä vaihtoehdoista ei tunnu olevan haittaa eikä kustannuksia kansalle. Voittehan tietysti pitää KALLIIT vankilajärjestelmänne ja passittaa suomen 100 000 hampuusia kivensisään. Wuh, siitäkös se valtion budjetti paranisi. Päinvastoin, raha palaa ja ketään ei hyödy. Te vain jakelisitte olematonta turvallisuutta kansalle, vaikka oikeat rikolliset vilistävät vapaina. Etkö ole saanut tarpeeksi faktoja, käytön ja kasvatuksen laillistamisen hyödyistä, entä kokonaisvaltaisesta laillistamisesta? Vai oletko vain päättänyt ryhtyä taistoon vaikka et tiedä joukkojemme vahvuutta ja mikä meitä ajaa eteenpäin?
Ja kuten aiemmin kysyin, miksi luulet, että me hampuusit tarvitsemme apua tai vieroitusta, vaikka olemme täysin yhteiskuntamme kierteessä mukana? Tietenkin on näitä, jotka tarvitsevat apua, mutta sekin on vain marginaalivähemmistö, eikö näin?
Olen itse hyvinkin kyllästynyt tähän asemasotaan, kuten joku aiemmin mainitsi ja ehdoitti aselepoa, emmekö voisi lähteä siitä liikkeelle ja hakea oikeaa kaikkia hyödyttävää ratkaisua?