Ei sikatehdasta Nousiaisiin

Asukkaiden puolesta

/ #426 Re: Kunnallinen neuvoa-antava kansanäänestys?

21.06.2012 19:40

#425: Kunnan asukas - Kunnallinen neuvoa-antava kansanäänestys?

Kyllä noustelaisten täytyy itse kerätä kansanäänestysnimet, jos sellaista halutaan. Varmasti on melko helppo tehtävä saada kasaan 180 nimeä. Seija ja Jarmo eivät tässä tule avuksi. Vähän omaa aktiivisuutta tarvitaan Nousiaisissakin. Tässäkin adressissa on 476 noustelaista allekirjoittajaa. Selvää on, että ennen kunnallisvaaleja myös noustelaiset ehdokkaat joutuvat kertomaan kantansa tähän sikala-asiaan. Kovin hiljaista näyttää olevan tällä rintamalla. Joku noustelainen valtuutettu oli kiukutellut, että mitä se maskulaisille kuuluu, mitä Nousiaisiin rakennetaan. Ei se kuulukaan, mutta se näkyy ja haisee. Maskussa sikalan vaikutusalueella on paljon asukkaita ja arvokkaita asuinrakennuksia. Luulisi noustelaisten valtuutettujenkin pitävän kuntalaistensa puolta ja huolehtivan, että uudet tontit saavat rakennuksen ja asukkaat. Mutta näyttää siltä, että Nousteessa halutaan vain sikoja. Eikä ainakaan haluta samaa, mitä maskulaiset haluavat. Ollaan sitten eri mieltä vaikkapa perinteestä tai vanhasta muistista tai vain siksi, että ei voi olla samaa mieltä maskulaisten kanssa. Peruste sekin mielipiteelle!