Kannabis lailliseksi

Grani

/ #275

11.07.2007 11:53

Minkä ihmeen tuulesta temmatun turkulaisvitsin mukaan tupakka aiheuttaa riippuvuutta voimakkaammin ja nopeammin kuin heroiini??? =D (nimim. vierestä katsonut)

Miksi ihmeessä te puukkojunkkarit haluatte sen laillistaa? Menkää sitten mieluummin lenkille! Älkää jauhako puolesta vain sen vuoksi, koska haluatte väitellä, vaan kertokaa suoraan, mitä se teille tuo? Onko täällä Tosiaan näin paljon psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotta kannabista kaikki tarvitsevat - vai onko teillä tekemisen puutetta ja siihen pitäisi keksiä uusi aine, kun alkaa alkoholi maistua puulta?

Kenties valtiomme teki virheen päättäessään asioista ennen kuin tiedostivat "tosiasiat" (niistäkään ei ole vielä täyttä selkoa), mutta nyt on turha parkua, kun maito on maassa. Kaikkea ei voi saada, mutta miksi ihmiset haluavat lisää päihteitä? Onko maailmassa todella niin huono olo? Menkää mieluummin puhumaan psykologille asioistanne - käyttäkää rahat siihen. Ymmärrän kyllä, että elämä saattaa laitapuolenkulkijoille ja saamattomille nahjuksille olla rankkaa, mutta teidän täytyy yrittää edes taistella vastaan!

Ei, nämä aineet (kahvi, tupakka, suklaa, alkoholi, jne.) ovat jo vakiintuneet ihmisten päivittäiseen elämään sillä tavoin, ettei niitä voi enää poistaa. Kannabista vastaan on olemassa vielä mahdollisuus ja näinollen edesvastuuttomat vanhemmat (jos vaikka tuntisit, Peltonen, omantunnon soimaa [jos lapsiparkoja saatat omistaa]) tulisi asettaa kovalla otteella esimerkiksi muille. Tässä turmeltuneessa maailmassa kun ei toimi muu kuin radikaalit toimet. Demokratia on vain paras muoto Tällä hetkellä - siinä on puutteita ja paljon (varsinkin ihmisten moraalikäsitykset - itsetuho on näemmä joidenkin mielestä oikein).

Nyt olisi kuitenkin hyvä aika tuoda keskusteluun henkilö, joka on Todella tutkinut kyseistä kasvia (muullakin tavoin kuin keuhkoillansa), joka voisi Todella valaista totuuksia esim. ettei siitä voi saada yliannostusta. Miksei voi? Miksi maidostakin tulee paha olo, jos sitä juo liikaa?

Voi elämää, jonka toiset tuhlaa!