Elävä keskusta ilman toriparkkia

Vieras

/ #71

29.06.2012 02:49

Olen keskustellut toriasiasta parinkymmenen ihmisen kanssa ja mielipide oli yhtenevä eli ei rakenneta(eri ikäisä, eri koulustausta, eri asema töissään, tuttuja ja vieraita ihmisiä). Hankkeesta käytettiin mm. tuota nimitystä, mutta minun olisi pitänyt muotoilla se paljon fiksummin, pahoittelut siitä. Valtuusto ei päästänyt kansanäänestykseen asiaa, mutta jos olisi toimittu avoimin kortein, niin äänestys olisi järjestetty. Jos kansanäänestys olisi järjestetty, niin kaikki olisvat saaneet sanoa mielipiteensä. Nyt kansalaisten mielipiteenilmaisu jää seuraaviin vaaleihin. Tietysti sitä pitää äänestää, jonka arvot sopivat itselle. Puolueista ja ehdokkaista löytyy vaihtoehtoja, ja tietysti heidän kaikki arvonsa ratkaisevat, mutta jos edustaja on sanonut ennen edellisiä vaaleja toimivansa toisin kuin on ilmoittanut, niin edustajan luotettavuus on kyseenalainen. En voisi kuvitella äänestäväni sellaista, joka ei ottaisi huomioon lasten, nuorten ja vanhusten asemaa, terveydenhoitoa jne.