Peliriippuvuus pois

Vieras

/ #8

05.07.2012 13:21

Mietin missä on RAYn vastuu ja moraali. Kaikki kioskit ja kaupat täynnä peliautomaatteja, mitä ei muualla Euroopassa ole, vain Suomessa ja valtiovalta tukee RAYn toimintaa. Pois kaikki koneet pelikasinoihin kuiten muutkin maat toimivat, nyt viedään rahat juuri eläkeläisiltä ja nuorilta, joiden tulot eivät ole hääviä, mutta kuvitellaan että pelikoneestä tulee apuja, vaan kuinka onkaan, RAYn ahneus on huipussaan, 20 euroa hurahtaa 10 minuutissa, ja jopa uudet koneet toimivat RAYn ehdoilla kunhan vain laitat rahaa koneesee, RAY päättää pelista, uskomatonta. Se, että pelikoneethan ovat suunnitelleet asiantuntijat, jotta íhminen saadaan koukutettua niihin, tämä on se tarkoitus, aloitetaan jo 18-vuotiaasta niin mitä siitä seuraa. Jos näin ei olisi eihän kukaan pelaisi kuin euron tai pari pelikoneisiin, mutta RAY vain mainostaa hyvän tahdon pelejä. Tiedän erään myyjän kaupassa sanoneen, kun kysyin miksi kone vietiin pois, niin ei kuulemma tuottanut mitään ja tuotiin uusi kone tilalle mikä osattu säätään niin että et varmasti voita mitään. Olisi hyvä tietää ovat ketkään saaneet RAY:ltä apua ja mitenkä, rahoja et saa koskaan takaisin, ja RAYn johto voi nostaa korkeita palkkoja. Toivoisin että esim. A-studio tai 45 min tekisivät kunnon selvityksen RAYn toiminnasta ja sen tuotosta ja mihin rahat todella menevät.