Äänekoskella koiran tappaneille pysyvä eläintenpitokielto

metsästäjä
Vieras

/ #80 kissasta lapseen

28.12.2010 22:19

Kyllähän tällä pariskunnalla on oma lapsi.. Toivottavasti ei missään vaiheessa ala maitohampaiden nysillä nakertaa kaukosäädintä, sillä saattaa äitin ja iskän mielestä pojalla päässä vinksahtaa ja on näin oikeutettu paistinpannu kohteluun... Eiköhän käydä yhdessä hakemassa kissat ja lapset pois heiltä, vaikka heitä ei tapettaisikaan, niin tuskin heidän elämänsä kovin hääviä heidän seurassaan on.

Itse en omalla kohdalla pystyisi kuvittelemaankaan tuollaista kohtelua koiralleni.. kuinka koiralle voi tehdä tuollaista, aina kun tulen kotia, juuri tuo hännänheiluttaja on minua ensimmäisenä vastassa, iloitsee tulostanu osoittaa sen ja on muutenkin lojaali perheelleni(laumalleen)! On ihanaa kuinka näen ihmisen ja minun parhaan ystäväni iloisena lenkille ja metsästysreissuille lähdössä, näen sen onnellisuuden mitä siitä huokuu! Käsittämätöntä, mitä tuolle raukalle on tehty, en voi ymmärtää miten he ovat pystyneet moiseen, kuitenkin koirat ovat ihmisille niitä lojaaleja ja ymmärtää varmaan toruista ja kieltosanoista, että kaukosäätimen pureminen on väärin.. Tietysti onhan koiran pito alkanut kyllästyttää, kun pentu kasvaa, eikä ole enää se suloinen pallero,lisäksi aikaisempien hakkausten ja kidutusten jälkeen koira ei olekaan ehkä häntä huiskuen omistajiaan vastaan tullut, ymmärtääköhän nämä ihmiset kuinka pidetään huolta mistään elollisesta ?