Yksikin lapsimurha on liikaa

/ #108 Re: selkärankaa sosiaaliin

01.09.2012 03:10

#107: köden nokka - selkärankaa sosiaaliin

näin varmasti, siksi onkin erittäin tärkeää, että asiaan puututaan nyt ja kovalla kädellä.

budjettikeskustelu uudelleen auki ja tarvittavat määrärahat tulevaan budjettiin. minun mielipiteeni on; mielummin lastensuojeluun kuin vanhustenhuoltoon, jos näiden välillä pitää valita. ministeri mg:hän on ajanut vanhusten asiaa todella tarmokkaasti.

en ole nyt varma kuuluuko lastensuojelu saman ministeriön alaisuuteen, mutta kyllä tästä täytyy nostaa iso haloo nyt ja yrittää laittaa asioita paremmalle mallille. kuka muu viattomia lapsia viime kädessä puolustaa kuin siihen kohdennettu viranomainen.

LUIN JUURI ASIAAN LIITTYEN, ETTEI LÄÄKÄRIT VOI ILMOITTAA LASTEN PAHOINPITELYSTÄ SUORAAN POLIISILLE VAAN HEIDÄN PITÄÄ MENNÄ LASTENSUOJELUN KAUTTA. ja nämä pullamössö tantat eivät saa mitään aikaiseksi, no ei pitäisi yleistää, mutta kun vihastuttaa niin vietävästi!

en tiedä mikä tätä lastensuojelu viranomaistoimintaa vaivaa, luulisi siellä olevan kaikki empaattisimmat ja lähimmäisenrakkaudellisimmat ihmiset töissä, jotka antavat viattomille lapsille turvaisan olon heidän turvattomuudessaan ja hädässään. voiko ihminen turtua niin pahoin, ettei huomaa enää oikeaa hätää, vaikkain varmasti kaikissa tapauksissa on jonkin asteinen hätä kyseessä.

IHMISET RÄHINÄ PÄÄLLE LASTEN TURVALLISUUDEN PUOLESTA ELI TÄMÄ ASIA PITÄÄ OTTAA PÖYDÄLLE NYT EIKÄ VIIDESTOISTA PÄIVÄ! käytännössä sanoisin tämän tarkoittavan sitä, että asiasta pidetään ääntä eikä unohdeta, TÄMÄ ADRESSI ON LOISTAVA ASIA, ja iso kiitos Henna Wessmanille adressin alulle panemisesta! alan itsekin etsiä nyt osoitteita, joihin voisi olla yhteydessä (yllä kommentteja lukiessani sattuikin simään jo muutamia).

Ollaan aktiivisia, hyvät ihmiset, ja parannetaan Suomen turvattomien lasten arkea!